Niebieska kurtka + czarne buty ZARA


Nie chcę już zimy! Zimo, uciekaj!
Jeszcze nie skończyłem pierwszej sesji, a już planuje wyjazd na wakacje! Dosyć ciekawy, wymagający przygotowań oraz odkładania funduszy od dziś! A będzie to długi trip po Europie. Przecież, pewnie zauważyliście, że jest to moja kolejna pasja, którą czas zacząć rozwijać!
Na całe szczęście, wszystko mogę idealnie połączyć z prowadzeniem bloga.

Zacząłem dodawać tu więcej wpisów. Niekoniecznie siebie, bo przecież chodzi tu o ogół rozwijania się tej strony. Zachęcam do czytania moich 'opowiadań', są wciągające i ciekawe - moim zdaniem godne uwagi. Postanowiłem stawiać sobie plany na najbliższe tygodnie, na chwile obecną wszystko się udaje. Powoli, ale ważne, że coś rusza do przodu!
Zacząłem dbać o swoją figurę na wakacje, skoro mam się już gdzieś pokazać, to bez wstydu, was też zachęcam do zadbania o samego siebie! :D

Ach, projekty ubrań, ruszyłem z prototypami, mam gotowe projekty - czekam na chwile wolnego czasu i bierzemy się ostro do roboty!
Uwielbiam takie dni jak ten - jestem już 9-tą godzinę na nogach i ani chwili nie miałem dla siebie.
Produktywny dzień - obym miał takich więcej! :D

Kurtka - Zara
Buty - Zara
Bezrękawnik - Cedar
Bluzka - Cropp
Spodnie - Cropp













2 komentarze:

Nippi pisze...

kurtka rewelacyjna :)

Anonimowy pisze...

Przystojniak:p

Copyright © 2014 Damzej , Blogger