Jeans kurtka, nike + szara bluza



Intensywny dzień - prawidłowo. Lubie takie produktywne dni. Czuję się dużo lżejszy jak wykonam swoje codzienne prace w ciągu kilku godzin a na wieczór mogę spokojnie się zrelaksować i głęboko odetchnąć. Jestem z siebie dumny, że wziąłem się ostatnio w garść. 

Dziękuję wam za motywację. Zauważyłem, że czym więcej tu jestem, tym mam większe grono odbiorców. Jestem wam wdzięczny! To jest ogromna mobilizacja do dalszych działań! 

W przyszłym tygodniu dodam pierwsze - moje własne, dodatki. Mam na myśli czapki, plecaczki, worki. Mam nadzieję, że wam się spodobają. Od razu ruszy konkurs promujący moje pierwsze własne projekty! To może nic wielkiego, internet aż trzaska od pomysłów i ciężko jest się przebić, ale może akurat trafię w wasze gusta. Za niecały miesiąc mam nadzieję, że uda wypuścić mi się własną odzież. Mam na myśli, koszulki - ewentualnie bluzy. 
Małymi krokami do celu. Każdy od czegoś zaczynał, mam nadzieję, że początek będzie bardzo owocny i szybko się rozwinę dzięki waszej pomocy! 

Fotograf: Angelika Paszkowska

Miłego oglądania! 














Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Damzej , Blogger