#Trzydzieści 4

Czas na zakupy, znalazłem ciekawy sklep z ubraniami damskimi, ale nie sądziłem że znajdę też tam coś dla siebie, okazało się że połowa ciuchów nadaje się do noszenia również przez chłopaków. Zaprezentuje Wam kilka ciekawych ofert tego sklepu, pokaże Wam również linki do owych rzeczy które przykuły moją uwagę. Nie przestraszcie sie tego że ten sklep nie jest Polski i ciuchy wysyłane są zza granicy, to nic strasznego. 

Pierwszymi rzeczami które przykuły moją szczególną uwagę były bluzy. Są naprawdę cudowne i ceny przystępne, wątpię że w jakimkolwiek sklepie kupicie takie bluzy, za takie ceny.


Linki do bluz:

Nie no... znalazłem kolejne którymi muszę się pochwalić, potem będziecie mogli pomóc mi w wyborze którą mam zamówić, chociaż nawet gdybym zamówił wszystkie, nie zapłaciłbym dużo.



Linki do bluz:
KLICK | KLICK | KLICK | KLICK

Jak ktoś mi powie że mu się te bluzy nie podobają......:)

A może teraz coś dla samych kobiet? Ciekawe czy mam dobry gust i wybrane przeze mnie rzeczy Wam się spodobają. :D

Jest chłodno, więc może zaczniemy od czegoś co pomoże Wam uniknąć jesiennego przeziębienia.

Linki do okryć szyi:
KLICK | KLICK | KLICK | KLICK

Trafiłem w wasz gust?

W takich momentach jak ta, żałuję że nie jestem kobietą, jeżeli zobaczę jeszcze kilka takich świetnych sweterków rozważę decyzję o zmianie płci.

Sami zobaczcie:
Linki do sweterków:
KLICK | KLICK | KLICK | KLICK

Który Wam się najbardziej podoba?

Dla miłośniczek koszul też coś znalazłem, według mnie te sa najlepsze.

Linki do koszul:
KLICK | KLICK | KLICK | KLICK


Więc jak dla mnie
JESIEŃ GÓRĄ!




MIŁYCH ZAKUPÓW!















5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jejku cudne są

Anonimowy pisze...

jakie świetne te sweterki

Anonimowy pisze...

wspaniały gust

Anonimowy pisze...

Piękne są, sama sobie bym kupiła, dzięki Damzi ;))

Anonimowy pisze...

3x na tak ! :)

Copyright © 2014 Damzej , Blogger