Naszywki, skarpy i kontrast


Hej, hejo, hejeczka
Piątek, piąteczek, piątunio

Jak po maturach? Stresowałem się razem z wami. Przeżywałem to samo 2 lata temu, ale bez spiny - są drugie terminy. Słyszałem, że matematyka w tym roku nie należała do najłatwiejszych. Ale to zależy dla kogo. Jeżeli ktoś poświęcił na nią mało czasu to wiadomo, - była trudna, a jeżeli matematyka była kogoś częścią życia przez ostatnie kilka miesięcy i śniła się komuś po nocach - na pewno ta osoba nie miała problemu z rozwiązaniem najtrudniejszych zadań. Tak samo jest ze
wszystkim. Jeżeli chcesz coś osiągnąć, musisz cały czas nad tym pracować, nie tylko od święta.
Dlatego zaraz wpadają do mnie znajomi i bierzemy się za napisy wektorowe, następnie jedziemy do drukarni porozmawiać o szczegółach.
Tak jak wspomniałem wam na snapie - (damzej), moje konto na facebooku było blokowane cały czas za niedozwolone treści (wtf). Więc postanowiłem je zawiesić i utworzyć nowe. Podaję link do mojego fejsa i śmiało możecie zapraszać, obserwować I TAK DALEJ.
Nie obiecuję, że odzyskam fanpage - (damzej). Miałem tam ponad 19 tysięcy polubień. Ciężko będzie to odzyskać ale jeszcze gorzej będzie to odbudować. Zajęło mi to jakieś 5 lat. Ale patrząc na to z pozytywnej strony, - nie powiem ciężko było ją znaleźć, - dostałem motywacji. Znowu, oby nie zgasła jak poprzednia. Nie jest źle, nie stoję w miejscu, a to chyba najważniejsze?

Skarpetki z tej oraz poprzedniej sesji dostaniecie w H&M 3 za 2, czyli za 20 zł.

Link do fejsa - https://www.facebook.com/damian.wojtunik.37 lub KLICK



Fot. A. Paszkowska



















1 komentarz:

Ola pisze...

Świetna stylizacja! Widzę, że jesteś już kolejną osobą, która cierpi przez jakieś dziwne zasady polityki FB :/

ab-photographs.blogspot.com

Copyright © 2014 Damzej , Blogger