Podróże - małe i duże / Martensy



''Podróże mają magiczną moc uzdrawiania duszy i zdecydowanie pomagają zdystansować się do problemów dnia codziennego. Nie rozwiązują ich bezpośrednio, jednak pomagają przewartościować i spojrzeć na nie jakby z drugiego brzegu rzeki''


Dobry wieczór!
Cytat o podróżach opisuje to, dlaczego jutro postanowiłem opuścić moje kochane województwo Lubelskie - a nawet Polskę! Wybieram się na weekend do Budapesztu, bilety już kupione.
Będę oczywiście jeszcze z Krakowie z soboty na niedzielę. Mam nadzieję, że spotkam jakiś czytelników mojego bloga!
Relacja na żywo z mojej jutrzejszej podróży będzie relacjonowana cały czas na snapie!
snap - damzej
Serdecznie zapraszam do oglądania!

- jeżeli chodzi o Martensy, dla mnie są mega niewygodne.





Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Damzej , Blogger