COOL, WELL, HORNY

Pogoda się psuje! O nie!
Sesje, sesje i sesje! Ciągle sesje!
Najlepsze wakacje, a zapowiadają się jeszcze lepsze, z jeszcze lepszym zakończeniem!
Już niebawem wyjazd do Torunia, nie mogę się doczekać. W końcu będę na koncercie Ewy Farnej! Już czuje te emocje!
Zacząłem chodzić na siłownie, jestem strasznie napalony na to, żeby poprawić swoje ciało. Koniec bycia wychudzonym mało pociągającym chłopakiem. W końcu to do mnie dotarło, mężczyzna ma być mężczyzną.
Wczoraj kupiliśmy z przyjaciółmi bilety do Władysławowa, wybieramy się tam 7 sierpnia. Moje urodziny będą najcudowniejsze! Nie mogę doczekać się widoku morza, imprez i porannego kaca.

Dodałem na blogu zakładkę ''sell'', gdzie będę dodawał ubrania które po sesjach są mi zbędne w szafie. Zapraszam do kupna, oglądania, udostępniania i tak dalej.

Patrzcie na tą cudowną sesję;)
Sesja wykonania Darii :)
KLICK

Zapraszam do umawiania się ze mną na sesję TUTAJ --> KLICK
















































































































































2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zajebista sesja takie sesje chcemy oglądać ! Mega :)

Anonimowy pisze...

Plus the ninety four coins thing. Definitely calling hacks.



my blog post temple run 2 hack tool

Copyright © 2014 Damzej , Blogger