#Siedemdziesiąt 2


Hejoo:D
Od razu napiszę, że w następnym tygodniu robię obiegówkę w lumpach w moim rodzinnym mieście i pokaże Wam, że warto się tam udać i ubierać modnie, markowo a przede wszystkim tanio.

Mam mnóstwo zdjęć i nowych ubrań które mi przyszły. Jedyny dylemat jaki mam w chwili obecnej to jakie zdjęcia dodać najpierw. Ostatnią sesję ze studia której się nie możecie doczekać zobaczycie niebawem. Potrzymam was trochę w małym niedosycie ostatnio dodanych zdjęć. 
Mam wiele ciekawych pomysłów na sesję do zrealizowania, ale niestety nie mam na to czasu.

Czas płynie za szybko! Już niedługo matura a ja nic nie umiem!
Jako dodatkowy przedmiot wybrałem sobie wos rozszerzony i rozwiązując zadania na 100 punktów zdobyłem tylko 28 bez pisania rozprawki. To straszne. 
We wtorek pisałem próbną maturę z języka angielskiego, czwartek polski, a piątek matematykę. 
Możecie sie domyślić jak mi poszło, skoro się do tego w ogóle nie przygotowywałem.
Jedyne co mi przeszkadza obecnie do brania się za naukę do matury jest stan zdrowotny, który wcale się nie polepsza, a wręcz przeciwnie. Może to faktycznie ciąża, ahhaha.

Zapomniałbym wspomnieć, ale pewnie to sami zauważyliście, że biorę udział w konkursie na Bloga Roku 2014.
Liczę na wasza pomoc i zaangażowanie, bo nagrody są wielkie i strasznie będę szczęśliwy jeżeli damy radę to wygrać, w zasadzie sama chęć konkurowania jest dla mnie bardzo ważna i ciekawa. 

W sobotę miałem spontan wyjazd do Włocławka po Krzysia, niedawno wróciłem wlasnie do domu i jestem wykończony. Teraz będziemy widywali się niemal codziennie, a już po napisaniu matury wynosimy się do naszej kochanej stolicy ''na swoje''.



Moja nowa miłość. Jessie J - Who You Are.



Przedstawiam Wam niżej Olafa :)
Cudowna bluza, tak bardzo się nią jaram że szok. 
Oraz przecudowną koszulkę, każdy niech tłumaczy sobie jak chce jej znaczenie.

Teraz mam kolejny dylemat co zamówić?
Zazwyczaj słucham waszych propozycji więc dlaczego tym razem miałoby być inaczej:)
W komentarzu piszcie 1/2/3 numerek odpowiedni bluzie:)
Niebawem zrobię dla Was konkurs w którym będą do wygrania bluzy.
Cierpliwości.


KLICK               KLICK             KLICK 


KLICK - BLUZA ZE ZDJĘĆ - CHOIES
KLICK - T-SHIRT ZE ZDJĘĆ - CHOIES

















Fot. Tala :)

5 komentarzy:

Magda pisze...

Dwójeczka świetna! Podziwiam, że pomimo kilometrów dajcie radę! Jesteś w technikum czy liceum, bo szczerze to jestem ciekawa czy jesteś w moim wieku czy starszy.:) + zdecydowanie muszę to dodać, wyglądasz ze swoim chłopakiem super. Uwielbiam przeglądać wasze intagramy. :)

damzej pisze...

A dziękuje w swoim i Krzyśka imieniu! :)
Jestem w technikum ;)

hitmanmaciek pisze...

Bluza - 1

Anonimowy pisze...

Bluza 3 ;D

Anonimowy pisze...

Bluza 1, świetne zdjęcia ;*

Copyright © 2014 Damzej , Blogger