Skóra, golf + convers


Witam,
Kwiecień plecień bo przeplata...
Zepsuła mi się pogoda na wykupione  dużo wcześniej bilety do Trójmiasta. Wspominałem o nich w ostatnim wpisie, Zrezygnowałem, mój bus odjeżdża za godzinę. Patrząc na prognozę pogody w całym Trójmieście można spodziewać się bardzo dużych opadów.  Nie zmierzam się  męczyć a w dodatku pewnie potem chorować. Odpadł mi już w tym miesiącu wyjazd do Zakopanego oraz do Trójmiasta. W maju mam zaplanowany tylko wylot do New Castle. Oby się udało i nic nie pokrzyżowało mi planów.




Fot. Paszkowska





















2 komentarze:

Gabrysiowa Mama pisze...

Przyznam Ci że to wszystko świetnie razem wygląda - super stylizacja ;)

blond madness pisze...

Świetna stylizacja. Skóra dodaje całemu look'owi charakteru buntownika. A co do trójmiasta pogoda tu jest straszna, rano człowiek wychodzi w zimowej kurtce,żeby za 2 godziny chodzić w krótkim rękawku. Deszczu nie ma ale za to pada śnieg. Taka sytuacja xD

Copyright © 2014 Damzej , Blogger