Po drugiej stronie obiektywu - Diana


Kiedyś robiłem krok do przodu, dwa kroki w tył. Teraz robię dwa ogromne kroki tylko do przodu. Ciężka praca jest kluczem do sukcesu każdego człowieka. Sporządziłem listę rzeczy, które chciałbym zrobić jeszcze w tym roku!

Jest tego dużo, więc nie będę tracił już czasu na bezsensowne wylegiwanie się w łóżku. Widać już pierwsze efekty mojej pracy. Nie spodziewałem się ich aż tak szybko. Jestem w szoku. Bardzo dużo wam zawdzięczam - dziękuję.

Przed obiektywem pojawiła się Diana, której dziękuję za miłą atmosferę na sesji.
Nadal się uczę, dlatego zapraszam na sesję TFP.
Kontakt jest po lewej stronie, proszę wysyłać wiadomości prywatne.

Zapraszam was również na snapa oraz instagrama: damzej


















Brak komentarzy:

Copyright © 2014 Damzej , Blogger