JESIENNA DEPRECHA Z SHEIN



Czujecie tą depresję, smutek i podwójną dawkę okazywania swoich uczuć i przeżyć? Tak? To jesień! Witamy w Polsce, a raczej, a sio. Nie lubię jesieni
, jest zimno i mokro. Szczególnie źle jest wtedy, kiedy jesteś singlem i nie masz komu zabrać parasolki albo kurtki.
Czy mnie też właśnie dopadła chwilowa depresja podczas pisania tej notki? Chyba tak. Oby szybko minęły te zimne podmuchy wiatrów i delikatne przebicia słońca przez chmury. Chce lato! Gdzie moje wakacje?! Już w ten czwartek zaczynam studia, nie wiem czy się cieszyć, czy nie, zobaczymy co będzie po czwartku - a teraz? Żyję weekendem! Bilety do Kielc kupione, już w sobotę czeka mnie w końcu podróż, o której marzę od dawna. Czas na odpoczynek ;)



KLIKAMY KLIKAMY
dla osób wyższych polecam XXXL :)























6 komentarzy:

Nie do końca kosmetycznie pisze...

Świetna stylizacja!
Powodzenia na studiach!
A i udanej podróży do Kielc. =)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Julia pisze...

Za to ja bardzo lubię jesień, co prawda jesień jest chłodną porą roku, ale za to jaką kolorową. :)
Kliknęłam (w wolnym czasie zachęcam do kliknięcia u mnie :D)

juliabloger.blogspot.com

Unknown pisze...

Nie tylko ty masz jesienna depresje damzej

www.oliv17.blogspot.com

Siostry Andrzejewskie pisze...

Kolejny świetny zestaw! ;)

Unknown pisze...

Ale świetny blog i w dodatku prowadzony przez chłopaka ;D
Obserwuję z ciekawości kolejnych postów i zapraszam do siebie ;)
http://maryla-kowalik.blogspot.com/

Copyright © 2014 Damzej , Blogger